Tennisles

Als u overweegt om te gaan tennissen, dan is het verstandig om les te nemen. U maakt op die manier onder professionele begeleiding kennis met de sport. Verder is het voor u gemakkelijker om in contact te komen met andere leden en eens een balletje te gaan slaan om te oefenen. Als u zich opgeeft om te gaan lessen, dient u zich ook aan te melden als lid van onze vereniging. Zie hiervoor lid worden.

Onze vereniging heeft afspraken met:

Max Tennisschool

(Les op dinsdag, woensdag en donderdag, bij voldoende belangstelling mogelijk ook op een andere dag)

Hallo leden van LTC Altena,

Mijn naam is Max van Dun, sommige kennen mij al want ik heb een paar jaar geleden al tennisles gegeven bij L.T.C. Altena. Ik ben 32 jaar en woon samen met Reka in Lage mierde.

Ik ben geboren in Zwijndrecht, waar ik net voor mijn 4de verjaardag begonnen ben met tennisles. Omdat ik dit zo leuk vond, stond ik al snel 3 รก 4 keer per week op de tennisbaan en speelde ik competitie en toernooien. In 2013 heb ik de KNLTB tennislerarenopleiding afgerond en sindsdien verzorg ik met veel plezier tennislessen. De laatste 8 jaar heb ik lesgegeven op veel clubs in Nederland en ook in het buitenland.

Vanaf het zomerseizoen 2023 ga ik alle lessen verzorgen bij L.T.C. Altena.

Kom jij de 4 basis principes van tennis verbeteren met leuke sportieve lessen. Op technisch, tactisch, fysiek en mentaal gebied gaan we samen vooruitgang te boeken.

Naast de lessen gaan we samen met de club ook werken om nieuwe leden aan te trekken.

Ik heb er zin in, en ik hoop jullie allemaal snel op de baan te zien!

Met sportieve groet,

Max van Dun