Personal information

KNLTB lidmaatschap

Wat leuk dat je lid wilt worden van L.T.C. Altena! Met je lidmaatschap ben je ook direct lid van de KNLTB. Kijk hier voor de voordelen.

1/2 Algemeen
2/2 Lidmaatschap Lidmaatschap
>
Let op!! U dient een goed gelijkende pasfoto, met naam achterop, in te leveren via de brievenbus bij de kantine, of een digitale pasfoto op te sturen naar [email protected]
Als u zich als lid aanmeldt bij onze vereniging, machtigt u LTC Altena om de verschuldigde contributie middels een automatische incasso te incasseren. Verder gaat u akkoord met onze Privacyregels en verwijzen we naar "Over LTC Altena" mn de paragraaf omtrent vrijwilligerswerk.

Als u besluit om weer op te zeggen (uitsluitend schriftelijk via onze ledenadministratie) is dit mogelijk tot 1 november van het lopende jaar.
Een afmelding die na deze datum bij ons binnen komt, gaat pas na het nog komende seizoen in. De vereniging heeft dan inmiddels het ledenbestand doorgegeven aan de KNLTB en de passen ed zijn / worden aangemaakt.